Contact
Met de uitgever
Heb je een nummer niet (goed) ontvangen? Of wil je een lopend abonnement wijzigen of opzeggen? Neem dan contact op met de uitgever. Proefabonnement.nl is niet betrokken bij de abonneeadministratie of bezorging van de verschillende (dag)bladen. En wij kunnen je dus helaas in dit soort situaties niet helpen.
Gebruik het zoekveld bovenaan deze pagina en zoek naar jouw (dag)blad. Bij de veelgestelde vragen vind je een link naar meer informatie over het aanpassen en wijzigen van een lopend abonnement. Hier kun je ook terecht voor vragen en opmerkingen met betrekking tot bezorging en betaling.
Met ons
Wij zijn geen gewoon bedrijf in zoverre dat we geen kantoor hebben; wij werken gewoon vanuit huis aan Proefabonnement.nl. Dat is ook de reden dat hier geen bezoekadres of telefoonnummer wordt vermeld.
We zijn evengoed bereikbaar om je te helpen daar waar mogelijk. Dus heb je vragen of opmerkingen over aanvragen via Proefabonnement.nl, laat het ons weten.
- Beantwoord de e-mailbevestiging die je van ons na de aanvraag hebt ontvangen;
- Mail naar service@proefabonnement.nl;
- Gebruik onderstaand contactformulier.
In alle gevallen doen we ons uiterste best om binnen 2 werkdagen te reageren.